Friday, February 02, 2007

رحله في صوت



من يومين ...انطلقنا من جزيرتى بورفؤاد 
الى قاهره المعز 
انطلقت رحلتنا وكانت تقصد عده اماكن 
ومكان واحد رئيسي 
ولهذا اطلقت عليها اسم رحله الى صوت 
انطلقت رحلتنا الى صوت نقى 
في نبرته ... في كلماته التى طربنا بها ... في الالحان التى غناها
انا اتحدث هنا عن رحلتنا الى صوت على الالفى  (تفاصيل على)  الفنان
بعيدا عن الانسان الذى نعرفه 
بما اننا نعلم ان الفن خالي من المجاملات 
وبعيد في الحكم عليه من الصداقه 
اسمحولى اقول اننا سمعنا 
صـــــــــــــــوت نقى 
لا احتاج الى كلمات اخرى اصف بها 
لانه في ظل الموجود على الساحه 
تكفى هذه الكلمه للعموم والشمول 
اسعدتنا يا على .... انت والفرقه كلها 
حتى لا اظلم حقوقهم 
الكلامات كانت روعه والالحان كذلك 
ومن قبل كل شيء الصوت 
------------------------
صوت نقي ... مع ناس جميله ... في مكان من احلى الاماكن
 ساقيه الصاوى 
مبرووك يا على ... وعقبال الحفله الجايه

  

8 comments:

علي الالفي said...

ياااااااااااااااااااااه
بجد اللي انت بتقوليه ده
انت ماتعرفيش قد ايه انا محتاج جدا لكل لحظة دعم نفسي و معنوي
جوسي
شكرا لك

فوكيره said...

:)

على الانسان والفنان

لو مكنش بجد صدقنى مكنش اتكتب ابدا

ربنا يوفقك في كل الى تحبه ويرضاه

تحياتى الف مره

smraa alnil said...

انتي بنوتة سكرة اصلا

بجد كان يوم رائع وانا اتبسطت فيه كتير وكنت سعيدة اني قابلتك بجد

rosealia29 said...

ميرسي يا جوسي على البوست .. بجد علي إحساس بيوصل قبل صوت .. و الفرقة كانت متناغمة معاه بشكل مذهل .. و إنتي كمان حليتي الحفلة ..

Anonymous said...

جوسي ياعسل
انتى واحده من احلى البنات اللى سعدت بمعرفتهم فى اليوم الجميل ده
انا مش هاتكلم عن على تانى
كفايه عليه3590687239480قصيده الشعر اللى كتبتهم فيه عند كل البلوجرز
بجد ربنا يوفقه ويحميه

فوكيره said...

سمراء النيل : مش مجامله انا سعيده بيكم كلكم

روزا:(ايموشن مكسوف)احم

ونكي الشقيه:(اربع وشوش مكسوفه) واحم تانى

شكرا على مروركم

alaa said...
This comment has been removed by the author.
alaa said...

عملية تصغير المعدة
بالون المعدة للتخسيس
عملية بالون المعدة فى مصر
جراحات السمنة المفرطة
جراحات السمنة