Friday, February 16, 2007

كل عــام وانت في الجنه يا بابـتي




في ذكرى ميلادك

في ذكرى وفاتك

في ذكرى كل يوم

كنا فيه سويا

كل عام وانت في الجنه

في نعيمها الذي اتمناه

ترتفع درجاتك اعلى واعلى

بدعائى واثرك في نفوسنا وصدقه جاريه

من كرم ربي بعدك

كل عام وانا اشتاق لك اكثر

كل عام وانا اتأملك اكثر

كل عام وانا اتعلم من اثرك اكثر

كل عام وانا اتواصل معك اكثر

كل عام وانا مازلت اشعر بيديك  تضماني

كل عام وانا اشعر انك بجانبي تساندنى

كل عام وانا ازداد لك حبا

وشوقا وامتنانا

كل عام وانا  احمد ربي عليك

وعلى وفاتك

وعلى  كل شيء

كل عام وانت في الجنه

يا

بــــابــــــتــــــى

:)

 

14 comments:

rosealia29 said...

ألف رحمة تنزل عليه ..


بابانا يا جوسي لسه عايشين في وسطنا .. إحنا خير خليفة إن شاء الله ليهم ..

Anonymous said...

ربنا يرحمه و يرفع درجاته
ربنا يصبركوا
و يكرمك انكم تكونوا اهل بر به
فبر الوالدين يكون فى حياتهم و بعد مماتهم
جودة

زحل الفلكي said...

رحمه الله وسكنه فسيح جناته

والدي
احبك

أحمد said...

ربنا يرحمه يا جوسى
ياما ناس بتُفارق الحياة لكن اللى بيفضل له
ولد صالح يدعو له بيبقى دليل بأذن الله على
صلاحه هو و رضى ربنا عنه

طيب كنت هنسى .. أنا لي عندك تاااااااج
وأنا عايز التاااااج بتاعى اللى بقاله قرنين
من الزمان عندك لغاية ما قرب يتنسى

-_- said...

رحم الله اباكي و جمعه معك و معنا بصحبة حبيبنا المصطفى صلى الله عليه وسلم في جنة اخلد ان شاء الله

ادعيله يا جوس

علي الالفي said...

الله يرحمه
وهو احسن تربيتكو و ربنا يخليلكو طنط

The Eagles said...

البقاء لله


والسلام..........

فوكيره said...

روزا : معاكى كل الحق

جوده:امين يا رب العالمين

نوفا اخويا: انا كمان بحبه اوي
:)

مبرمج : يا رب اكون دايما الولد الصالح ده

بالنسبه للسلطنيه بتاعتى
انا ولله بعتذر عن التأخير
كل مره اقول خلاص حعملها البوست الجاى
وارجع اكتب حاجه تانيه
بس ان شاء الله بجد تكون الاجابه البوست الجاى

شرم:
امين
بدعيله :)

علوه الانسان:
ربنا يبارك فيك

the eagles:
معاك كل الحق

الباق لله
وبس
:)

أنا أفكر إذن أنا موجود said...

رحم الله والدك يا جوسي
فأنتم خير خليفة له والله
وربنا يخليلك ماما ومحمد

فوكيره said...

اشكر تواصلك
كايند

الكونتيسة الحافية said...

بريئة أوي وبسيطة أوي ووجعتني أوي
حسيت إنك كتبتيها وإنتي عندك 5 سنين
كل إللي أقدر أقولهولك هو إنه لو عايش جواكي زي ما بتقولي يبقى ماراحش وهتقدري تستدعيه وقت ما أنتي عايزه
أهم حاجة بس تحافظي عليه جوة

فوكيره said...

انا فعلا بعمل كده يا كونتيسه

على فكره تعليقك اسعدنى جداا

لانى مكنتش متوقعاه

وشوفته بالصدفه كمان

تحياتى مره تانيه لاسم البلوج بتاعك

الأباصيرى said...

مش عارف اقول اية

بس سكوتى فية كلام كتير مش عارف أعبر عنهم

بس كلامك رقيق أوى ومن القلب

ربنا يرحمة ويرحمنا أحنا كمان

Muddather Abuzaid said...

الله يرحمه ويحسن الله ..
تعيشي وتفتكري .. :)