Tuesday, July 17, 2007

نيــــــــرووووووووووووووون


والنبي ناولونى

الولااعه ... عايز اولع روما بحالها

انا مستعجل عندى

اذاعه

انا مســـتــعجل عندى

اذاعه

خـــطــبــه" عظيمه" لازم اقولهااااااااا

...


حتــقول ايه يا نيرون سمعنا


متعنا بخطبك

متعنا


...

حزعق زي الغوووووووووووووووووووول


يااااااااا مااااااااماااااااااا

واجعر
وااقووووووووووووووووووووووووووووووووووول

...

..

تعاليلى يا بطه

وانا مالى هه

.
وشليلى الشنطه

وانا مالى هه

.

ونروحوا على طنطه


وانا مالى هه


هه


هه


هه


-- --


فاااكرين الاغنيه دي من

الاوبريت الى كان في فيلم اسماعيل ياسين وهو في عنبر العقلاء

انا بعشق الاوبريت ده

اخر مره ... كنت بتفرج عليك

ولجل الحظ

اتفرجت عليه وانا لسه

شايفه نييرون

!!


اه والله


قام الجزء ده علق معايا
عارفين نيرون ده مين
ده الى يحسسك انه قيمه وسيمه

وهييييييييييبه


وفظييع ومحصلش في كوكب الارض

ومحصلش في الكواكب المجاوره

ومحصلش


ولا حتى في المجره بتاعتنا




و الناس كمان تقعد


تعظم فيه و تفخم فيه




وفجــــــــأه


..


يبدأ المدعو نيرون في الكلام


..


وتلاقي نفسك بتلف حواليك


مين ... فين ...لييه اصلا

هس هس هوووووس


يا جدعان حد يسكته


وتبقا عايز تجيب اى حاجه


وتحطها في بقه زي الصوره


الى فوق دى


علشاان يســكت


خــــــــــــــــــــــــــــالــــــــــــــــــــــص

..


والمصيبه انه يبقا مستغرب ومش


فاهم


انت عايز تسكته ليه ..؟


لانه لسه


ببساطه


عـــايش الــدور

!!


...


اهمد بقاا يا نيروون بقااا


اهمد شوويه


مش كده يا اخي


---

يا رب محدش فينا يكون نيرون بتاع الفيلم

17 comments:

cortyalpo3po3 said...

ايه يابنتي الكلام الجامد دا

اولا الدخله حلوه اوي

والخرجه كمان تحفه

تركيبه الموضوع كله علي بعضه حلوه

انا اول انطباع ليا

كان هوا في ايه

قرأته تاني

استوعبت حبه

بس انا مشفتش الفيلم دا قبل كدا

بس نيرووووووووووون دا ازاي قدر يحسسني انه تحفه وهايل

مش جزء من غلطه دا بيقع عليا لاني صدقته وكنت عبيطه وساذجه

ولا ايه

ويارب محدش فينا يبقي نيرون

Anonymous said...

هههههههههههههههه

ايه يا مي الحاجات الغريبة دي انا برضه اول ما قريته قولت هي مي مالها
بس بجد حسستيني ان في حد عامل دوشة وانتي عايزة تسكتيه

بجد حسيت بالهرتلة وقلت مي مهيسة خاااالص

بس حلوة يا مي ودمها خفيف (:

siso

rosealia29 said...

سكت دهراً .. و نطق كفراً ..


هي دي ..


سكوته في الحالات إللي زي دي .. أبلغ ألف مرة من مطلع كلام مالوش لزمة ..

حـــــدوتـــــة said...

عجبنى اوى الموضوع لانه فكرنى بناس انا عارفهم شكلهم يحسسك انه حاجة ولما يتكلم تلاقى غباوة طالعة , دى اول زيارة ليا , و يجعله عامر.....

Anonymous said...

الحمد لله انا مش نيرون
بس قابلت ناس من النوع ده كتير
موضوع جديد وحلو

Ahmed EIssa said...

تكلم حتي اراك
فاذا تكلمت
ارجوك
لا تدعني اراك

عينيكي حلوة في التقاط التفاصيل علي فكرة
بوست حلو

Reemo said...

قابلت كتير جدا جدا من النوعيه دى
من غير كلام تحسى ان الشخص ده لو اتكلم هيقول ما كل بليغ وحكيم وهيجذب الكون كله بكلامه
مجرد ما يتكلم تحسى ان سكوته كان نعمه من الخالق ورأفه بينا
طريقه عرض البوست عجبتنى جدا
بحييكى عليها
تحياتى

Eman Eltaher said...

ههههههههههههه
انتى بجد دمك زى العسل

دخلتك للموضوع لذيذة موووووووووووت

يشرفنى تشريفك لمدونتى

تحياتى

زحل الفلكي said...

ههههههههههههههههههههههههههههههه

شوفت الارنب ويا القطة وهي تقولها نو نو

:D:D:D:d

من اللي عاجل فينا مين مجنون
مين اللي مدبووووح (على وزن ممدوح ) من الالم
من اللي ظالم فينا مين مظلوم ؟
مين اللي ميعرفش فينا غير كلمة نعم

متاخدش في بالك الحتة الاخيره دي حدوتة مصرية
:D

فوكيره said...

كورتى البعبع :

ازااااااااى مشفتيش الفيلم قبل كده
!
اهاا سعات كتير الواحد
بيتخدع وده بيقل مع الخبره الكتير والتعامل مع الناس

ويارب ما تكتب عليا ابقا نيرون في يوم من الايام

تحياتى

-----------

سيسو :

هى فعلا دي الحقيقه
حد عامل دوشه
ونفسي يسكت بقا ويهمد شويه

حلو احساس التهييس ده
:D:D

تحياتى

---------
روزا :
انتى ملكيش حل يا نهى

شوفي انا كتبت بوست قد ايه

وجمله واحده اختصرت اليله كلها

تحياتى جدا اوى خالص

---------

علاء : رايحه اشوف اهو .. اسفه للتأخير

---------

اسكندريه :
حلوه اوى
غباوه طالعه دى"

هههههههههههههه
اتشرفت بزيارتك
ده انتى حتى من الاسكندريه حبيبه قلبي من جوه

:)

فوكيره said...

بندقه :

اشكر مرورك
وعلى فكره اسمك عاجبنى اوووى

---------
احمد عيسى :

قبل اى كلام اسمحلى ازغرد

لولولولولىىىىىىىىىىىىىى
الزغروده
لسببين
اولا علشان مها

وثانيا

علشان ده اول تعليق تعلقه من غير اشتغااااااااااااااله
:)))


انا سعيده جداا بتعليقك ده

-------------
ريمو:
اها يا ريمو
هو ده فعلا بالتحديد الوصف الى انا اقصده
فكرنى الكلام
بصمت العالم
وصمت العاجز

ده بقا مرحله متقدمه
لانه مش عارف يتكلم كلام عدل وبردو بيتكلم

تحياتى

-------------
ايمان : اخجلتم تواضعنا يا فندم

شكرا على مرورك

-------------

زحل :
ههههههه طب يعنى
انت مهيس انا ذنبي اييه

...!!!

ححاول اتاقلم مع الوضع
واقول
ان نيرون ده ظلم نفسه وظلم الناس معاه

simply me said...

السلام عليكم.......عندى موضوع مهم لازم تشاركونى فيه ضرورى

علي الالفي said...

تصدقي يا بت يا هندزة مدونتك وحشتني لدرجة انى عامل زى اللي بيدخلوا اول مرة و يقولوا
ممكن تنوريني في مدونتي
و عندى موضوع مهم
و الكلام ده

بس سيبك
بجد بوست في الجووووووووووووووووووووووووووووووووون


و تعاليلي يا بطة
و شيليلي الشنطة

فوكيره said...

بندقه : انا بسأل على الموضوع ده علشان
اتأكد انه حقيقي وفور التاكد حعمل بوست
ان شاء الله مباشره

---------
على الالفي :
ازيك يا على
وربنا يكرم اصلك
وانا متابعه عندك
بشده ..

انا ليا عتاب عليك
كلمه " بت " دى انا بكرهها بكل معنى
الكلمه

فـ يا ريت طلب من اختك الصغننه متقولهاليش تانى

... و يلا يا عمنا ارجع بورسعيد
شويه بقاا

Anonymous said...

ههههههههههههههههههههههههههههه
عسل والله موووووووووووووووت
اه على فكره الف مليون مبرووووووووووووك النجاح يا جميله
وحاجه كمان
حفلة أيامنا الحلوه يوم 27 يوليو الساعه 8:30 فى ساقية الصاوى
اكبر تجمع بلوجرى اوعى يفوتكو
Blogger Radio Station

علي الالفي said...

عدم اللامؤاخذة
يا بنت يا هندزة
و الله بيعجبني فيكي انك ما بتفوتيش فرصة للدفاع عن حقوق البنانييييييييييييييت

فوكيره said...

ونكى :

ونكى هانم

اشكر مرورك

---
على :
على باشا

الف سلامه يا فندم

ده شرف عظيم ليا

:)