Monday, April 15, 2013

احب اقولك

في البدايه احب اقولك
مدونتى ( قلب ) مرسوم 
دمتى لي صديقه ... ما عُدت احتفل بميلادها .., ما عُدت ازورها كثيرا
اغيب عنها بأنشغالى .. لكنها تعلم تمام العلم ماذا تعنى لي .. وتظل دائما وفيّه
اعود لها فـ اتعلم , ابوح , انضج , ارى نفسي و اتصالح معها .. دمتى لي

.
.
و احب اقولك إن حياتى عماله تتبلور قدامى
النهارده بقا عندى مدير جديد في شغلي الجديد
متفائله بيه جدا و حاسه ان الشغل هيشد
لكن هيكون اكثر متعه
.
.
ممم قابلت واحده بتشتغل في شغلانه نفسي اشتغلها و هي كبيره
و قولت لها انا عاوزه اشتغل معاكي
و هى رحبت .. في انتظار مكامله منها بس يبدو انى محتاجه اجري ورا احلامى اكتر شويه
.
.
و بالنسبه لحلم التدريب .. النهارده اخدت قرار إنى امشي وراه
و اتخلى شويه عن إن كل حاجه تبقا مظبوطه بالظبط
و اجرب انتش حلمي و افضل ورا اللى المفروض اقنعه و احل التحديات اللى المفروض احلها مش العكس
.
الشغل الجديد يمكن بعيد عن الطريق لكن
مهم جدا علشان التدريب يكون ناجح و يكون فيه خبره حقيقيه
ممم كل اللى عرفاه ان فعلا انا محتاجه اتعلم حجات دلوقتى
و الحجات دي هلاقيها هناك
:)

No comments: