Sunday, December 02, 2012

طيب

على فكره قررت ارسم

.

.

و عارفه انى كنت قد قررت

اذاكر مصحف ربنا كله

و اذاكر اللى بتعلمه منه بالتطبيق

و اذاكر قصص الانبياء و الصحابه

و افتن عقلي و نفسي بورع الصحابيات و قصص بطولتهم

وانزل كل يوم امشي ساعه

و اعمل حاجه واحده بس في البيت كل يوم

و اركز واصحى بدري

وضروري لازم انام بدري

انى لازم وحتما ولابد اقضى كل عصاري في البلكونه

و ان اوضه المذاكره هقلبها اوضه قرايه بشكل خاص

و انى هبطل فيس بوك .. و اكون انا و انا و احلامى ومدونتى

وانى لازم كل يوم افتكر احلامى و احفظها و اكررها على عقلي بالمشاهد

وانى لازم اواجه نفسي بأن حيجى يوم قريب

- و انا اللى اقرر -

فيه انى هيبقى عندى عيله .. و ان مش هيجى حد من السماء يسحرنى ويقنعنى بده

و انى هروح مراكز تدريب علشان اشتغل في اللي بحبه


ممممم كون ان الحجات دي متعملتش ميمنعش انى اقول

انى قررت ارسم و انى قررت كتير
" استـخبى "

No comments: