Monday, June 04, 2012

هو في ايه ..؟

انا نفسي ارجع للحياه ..
عاوزه اركز في نفسي تانى .. عاوزه ارجع اكتب تانى .. عاوزه اتأمل كل موقف و اطلع منه حكمه زي زمان و اشارك الناس فيها .. مدونتى وحشتنى .. عاوزه اركززززز حبه
عاوزه اشوف صحابي و اودهم و ادعمهم زي زمان .. عاوزه اخرج و ادخل السينما , و ارجع اعمل انشطه اجتماعيه تانى .. و ترجع لى الرغبه في انى اتعرف على ناس جديده .. و اعاملهم بود
.. عاوزه اتابع القمر و اركز ان يوم ما يبقا بدر اكون ع البحر بستناه يشرق زي زمان
عاوزه ارجع اعمل كل حاجه بحبها .. و اضحك كتير .. وافضل اشحن كل اللى حواليا طاقه و ايمان و امل زي زمان ..
عاوزه ارجع اغنى لفيروز و اتنطط و انا نازله السلم ..و ارجع لفقره الاستعراض الطفولى الكامل
الحياه عماله بتتزحلق ليه كده من الانسان

مش عاوزه ابقا لوحدى خلاص!!
الله يسامحك يا مجلس

2 comments:

أحمد أحمد صالح said...

يبدو أننا نتشارك قائمة الامنيات تلك بكل ما فيها,و خاصة ما هو على قمتها,و هو الرجوع للكتابة و محاولة تفريغ الذات بكل ما فيها..أنا شفت المدونة صدفة و أعتقدها صدفة جميلة و هأضيفها عندي و دايما هأتابع كتابتك..و أكيد سأكون سعيد لو تشرفت مدونتي بزيارتك..كل الشكر

EZ Small Business Center said...

مجهود رائع وممتاز، ولكن يمكنك كسب المال والأرباح من هذه المدونة من خلال مشاهدة افضل كورس في الربح من المدونات والإنترنت على موقع كايرو هوم بيزنس كورس العمل من المنزل والربح من الانترنت