Friday, September 12, 2008

امبارح تمت سنتين

(ا)

(2)

مدونتى حبيبتى

امبارح تميتى سنتين بالظبط

ممم عايزه اقولك اني بجد بحبك اوي

برتاح فيكى اوي

كبرت فيكى و افكاري كبرت واتعلمت اوي

وكـل لما برجعلك اكتب او اقرأ او اتفاعل بتعلم

انتـى كنز حقيقي ...ضروري احافظ عليه واكبره

بكل لحظه وكـل فكره وكل خبره واحساس بمر بيه
او بتخيله

اتعلم الدرس وافضفض وانمينى من كـل المستويات

لانك اكتر حد بيخلينى اقعد معايا اكـتر ..افهمنى ..احبنى .. واتعلم مني ومن كـل حاجه بتحصلي
او بتخيلها او بحسها

بجد من قلبي.. شكرا

انا مـش حطول عليكى اكيد وراكي مليون حاجه تعمليها

:) بس اعرفي اني بحبك اوووي

واعرفي انك في وسط اصحابي صديقه مخلصه بـ حق

بحبك
--------
تحديث
عيب اوى اللي انا حقوله ده
بس انا كل ده وانا عايشه حياتى سابقه الزمن
على اننا في شهر 10
عيد ميلادها 11-10
:)
خير يعنى بقا عندك بدل العيد عيدين


13 comments:

ba7re said...

كل سنة و فوكيرة طيبة
و يارب تفضل صاحبتك
لحد لما تقعدى ع النت و انتى عندك 90 سنة
و معندكيش و لا سنه
و هيكون جالك بقى الزهايمر
و تكونى مبتسوفيش
وقتها مفيش حاجة هتحفظ ذكرياتك
و تفكرك بحياتك
ألا المدونة دى
ربنا يخليهالك :)

Unknown said...

كل سنة وانتي طيبه

ويارب عقبال 100 سنة تدوين

Hassnaa said...

كل سنه و مدونتك طيبه يا توته
و يا رب نحتفل كل سنه بتطورها و وم نعلمها و نتعلم منها :)

blue-wave said...

كل سنه ومدونتك بألف خير
تحياتى

البِـئرُ والظمّأْ said...

و انا بكمل سنه برضه مع مدونتي
مقدرتش اقول الكلمتين دول
حسيت ان جوايا كتييير قوي اكتر من اني اطلعهم في كلمتين


بس تصدقي
لما قريت كلامك يا فوكي
حسيت ده نفس الكلام اللي كان نفسي بجد اقوله
بجد شكرا لمدونتي كمان



كل سنه و انتي و هي طيبيبن

زيزي

♥ R ♥ said...

كل سنة وانتي وهي طيبين
:)

خربوشة said...

كمييييييلة
كل سنة ومدونتك طيبة يا فوكيرة
وعقبال ما تحتفلي بالمئوية بتعتها

rosealia29 said...

مي الجميلة .. كل سنة و إنتي و مدونتك بتكبروا مع بعض .. و بتحسوا ببعض .. بتسجلي بكل دقيقة و كل لحظة تفكير و نور جديد في حياتك .. مدونتك تاريخك إللي ممكن تقريه و تابعي تطورات كائن محب للحياة ..

كل لحظة و إنتي متألقة و مشرقة ..


بتوقع ليكي و لمدونتك كمان سنتين .. طفرة مختلفة .. لون جديد .. و تركيز أعلى .. و إصابة أقرب بالكلمات لأحداثك ..



كل سنة و انتي طيبة ..

manmona said...

يااااااه كل سنه و انتى طيبه يا فوكيرة..
و سمعينى بقه هابى بيرز داى توو يوووووووو..
هوووووووووووووووووووووف:)

حصان بري said...

تحديث
عيب اوى اللي انا حقوله ده
بس انا كل ده وانا عايشه حياتى سابقه الزمن
على اننا في شهر 10
عيد ميلادها 11-10

:) واضح فعلا انك كاتباها قبل الافطار

نو كومنت يا جميل وهابي بيرث داي مقدما

shiko said...

مش هرد غير يوم 11-10 :)

مش هقول كل سنه وهيا طيبة غير يوم 11-10

ولا هقولها انى بجد بستفيد منها

ولا حتى هقولها انى بفرح لما بلاقى فيها بوست جديد

ولا هقول اى حااااااااجه :)

ملحوظة : شايف البوست من بعد كتابته بقليل وقولت نرد فى اليوم التاريخى 11/10 بس اعمل ايه بقى :)

son's egypt said...

السلام عليكم
كل عام وانتي بخير
وعقبال السنة التالته ان شاء الله

YHYيــوســف الـمصـرى said...

رمضان كريم وكل سنة وانتى طيبة ومدونتك طيبة :)
تحياتى :)